check Gratis forsendelse fra 956,00 kr.
check Returnering op til 14 dage
check Betal om 30 dage
check Engroshandel - B2B

Returneringer og reklamationer

Hvordan kan jeg returnere varerne?



Hvis du beslutter dig for at returnere varerne, skal du selv betale omkostningerne for returneringen og organisere forsendelsen.




Er returnering og ombytning af varer fra udlandet gratis?



Nej, vi dækker ikke omkostningerne ved returnering eller ombytning af varer, og vi organiserer ikke forsendelser fra andre lande på vores regning. Kun i Polen er returnering gratis (se betingelser).




Hvordan bytter jeg et produkt?



Ombytning af varer består i at returnere det købte produkt og afgive en ny ordre. Hvis du for eksempel har bestilt en motorcykeljakke, men den er for lille, skal du bruge den venlige formular (du kan finde den her), returnere varerne og købe en større jakke i en separat ordre. Bemærk, at ombytning kun er mulig, hvis priserne på produkterne matcher hinanden.




Hvordan kan jeg returnere eller klage over et produkt?



Vi ønsker, at alle kunder i vores butik skal have adgang til alle forbrugerrettigheder. For at gøre det nemmere for dig tilbyder vi to former for returnering og reklamation: med og uden internetadgang.




Returner eller klag over et produkt, hvis du har internetadgang:




1. Gå til www.gmoto.pl/reklamacje.

2. Udfyld den venlige formular. Det tager kun et par minutter!

3. Inden for 24 timer (kun på arbejdsdage) efter afsendelse af anmodningen vil vores specialist kontakte dig via telefon eller e-mail og informere dig om de næste skridt.




Returnering eller reklamation af et produkt, hvis du ikke har internetadgang:




1. Udfyld tydeligt retur- eller reklamationsformularen i papirform, som vi har vedlagt pakken sammen med ordren. Har du ikke en formular? Intet problem, du kan downloade den på https://cnt.gmoto.pl/content/zwrot.pdf (internetadgang påkrævet).

Pak de varer, du vil returnere eller reklamere over, forsvarligt ind. Vedlæg den udfyldte retur- eller reklamationsformular og kvitteringen/fakturaen i pakken. Hvis du har mistet din kvittering, skal du notere det i det dertil indrettede felt på papirformularen. 3.

Send pakken til adressen "Sklep Gmoto, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 37-100 Łańcut. Når vi har modtaget pakken og kontrolleret den, vil vores specialist kontakte dig.




Hvor kan jeg finde mit ordrenummer på fakturaen?



Du finder ordrenummeret to steder på fakturaen: under stregkoden i øverste højre hjørne af fakturaen og under ordreoversigten i midten af fakturaen til venstre (se grafikken nedenfor).




Hvor kan jeg finde mit ordrenummer på kvitteringen?



Du finder dit ordrenummer under stregkoden i bunden af kvitteringen (se grafikken nedenfor).

 

 

Hvornår vil min klage eller returnering blive behandlet?


Vi har 14 arbejdsdage til at behandle en reklamation eller en returnering. Vi behandler dem normalt meget hurtigere, inden for et par arbejdsdage. Der er dog tilfælde, hvor reklamationsprocessen tager længere tid end 14 dage, da det f.eks. afhænger af leverandøren eller producenten af varen.




Jeg har ikke en retur- eller reklamationsformular på papir. Hvor kan jeg downloade den?



Du kan downloade en papirretur- eller reklamationsformular på: https://cnt.gmoto.de/content/retouren.pdf .

Husk, at den hurtigste og billigste form for returnering eller reklamation for dig er den elektroniske formular, som du kan finde her.




Det leverede produkt er beskadiget/defekt. Hvad skal jeg gøre?



Hvis det leverede produkt er beskadiget eller defekt, kan du nemt returnere det ved at udfylde den venlige formular. Se, hvordan du gør det.




Jeg har modtaget et produkt, der ikke var inkluderet i min ordre. Hvad skal jeg gøre?



Hvis din pakke indeholder et eller flere produkter, du ikke har bestilt (vi har f.eks. sendt dig varer, du ikke har bestilt), skal du udfylde formularen, så kontakter vores specialist dig inden for 24 timer (kun på hverdage). Lær, hvordan du udfylder formularen.

 

 

Kan jeg returnere varerne pr. efterkrav?



Vi accepterer ikke forsendelser pr. efterkrav. Hvis du ønsker at returnere varerne til os, bedes du udfylde den elektroniske eller papirbaserede retur- eller reklamationsformular. Find ud af, hvordan du går frem for at returnere produkterne til os korrekt.




Hvordan pakker jeg de varer, jeg vil returnere?



Varerne skal pakkes omhyggeligt, så de ikke bliver beskadiget under transporten. Du behøver ikke at bruge den samme emballage, som du modtog forsendelsen i.




Jeg har ikke en kvittering med ordrenummeret, og jeg vil gerne returnere varerne. Hvad skal jeg gøre?



Hvis du ikke har en kvittering eller momsfaktura med ordrenummeret, skal du blot logge ind på din Gmoto-konto og gå til fanen "Mine ordrer". Du kan også finde dit ordrenummer i sms'er og e-mails om din ordre.

Husk, at når du udfylder en elektronisk eller papirbaseret retur- eller reklamationsformular, skal du angive i det relevante felt, at du ikke har købsbevis (kvittering eller momsfaktura).




Hvordan fungerer refusionen?



Når du returnerer et produkt fra din ordre, vil du modtage en fuld refusion til din bankkonto. Du oplyser bankkontonummeret for returneringen, når du udfylder den elektroniske eller papirbaserede retur- eller reklamationsformular. Pengene vil endda blive krediteret den angivne konto inden for 72 timer!




Jeg modtog ikke garantikortet sammen med produktet. Betyder det, at et bestemt produkt ikke kan reklameres?



Alle produkter er dækket af en producentgaranti og er berettigede til en reklamation, men dette vurderes individuelt. Dette udelukker elektriske dele, f.eks. pærer, spoler, elektriske installationer og spændingsregulatorer. Bemærk venligst, at motorcykelbatterier kun kan reklameres, hvis de har et garantikort.




Kan jeg returnere et brugt produkt?



Kun produkter, der ikke viser tegn på brug, kan returneres. Men hvis det viser sig, at det købte produkt har en defekt i løbet af brugen, kan du gøre krav på det. For mekaniske dele kræves der bevis for montering, for at returneringen kan behandles.

Når du returnerer et produkt, bedes du medbringe alt, hvad du modtog på købstidspunktet (f.eks. ubeskadiget emballage, betjeningsvejledning, garantikort osv.) Tøj, sko og hjelme skal have originale etiketter. I onlineshoppen finder du tilsvarende oplysninger i kortene over produkter, der ikke er udelukket fra ombytning.




Jeg har ikke en kvittering og vil gerne returnere varerne. Hvad skal jeg gøre?



Hvis du returnerer et produkt, som du ikke har en kvittering for (kvittering eller momsfaktura), skal du sætte kryds i feltet "Jeg erklærer, at jeg har mistet kvitteringen" på den elektroniske eller papirbaserede retur- eller reklamationsformular og skrive under ved siden af.




Hvis jeg returnerer en vare og bytter den til en anden, skal jeg så betale for forsendelsen af den nye vare?



Returnering af produktet er gratis, så længe du bruger den elektroniske formular. Men ombytningen af produktet vil derfor blive behandlet som en ny ordre.

Du betaler selv for forsendelsen. Men hvis returneringen af produktet og ombytningen skyldes en fejl fra vores side, er hele processen helt gratis, uanset om reklamationen sker via e-mail, telefon eller post.




Hvad skal jeg gøre, hvis antallet af produkter på kvitteringen/momsfakturaen ikke stemmer overens med antallet af produkter i pakken?


Hvis den modtagne pakke ikke er beskadiget (tape eller emballage), skal du bruge den venlige formular til hurtigt at rapportere eventuelle uoverensstemmelser mellem pakkens indhold og ordren. Inden for 24 timer (på hverdage) vil vi informere dig om den videre procedure. Vores specialist vil kontakte dig via telefon eller e-mail.




Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en beskadiget pakke?


Vi pakker alle ordrer med den største omhu, hvilket sikrer, at de produkter, du har købt, er ordentligt beskyttet. Husk, at hver pakke er pakket ind i firmabånd med Gmoto-logoet. Hvis tapen eller emballagen er beskadiget, skal du sørge for at åbne pakken i overværelse af kureren for at kontrollere, at indholdet svarer til ordren, og at varerne ikke er blevet beskadiget under transporten.

Hvis produkterne er beskadigede, eller der mangler noget, er kureren forpligtet til at lave en skadesrapport (han behøver ikke at gøre det med det samme; afhængigt af transportøren kan det tage op til flere dage). Hvis du opdager, at pakken er beskadiget, efter at kureren har forladt den, skal du kontakte transportøren.