Menu

Forsendelse og levering

Hvad er leveringsmulighederne for ordren?

 

Når du afgiver en ordre i vores onlinebutik eller telefonisk, kan du bruge flere leveringsmuligheder. Læs om dem, og vælg den mest bekvemme løsning.

 

 

Hvad er forsendelsesomkostningerne i ind- og udland?

 

Forsendelsesomkostningerne varierer afhængigt af de bestilte produkter. De aktuelle forsendelsesomkostninger for et givet produkt kan findes på produktkortet under knappen "TILFØJ TIL INDKØBSKURV".

 

Forsendelse til udlandet

 

  • De nøjagtige omkostninger ved forsendelse af ordren til landene i Den Europæiske Union beregnes efter angivelse af leveringsadressen i bestillingsprocessen.

  • Vær opmærksom på, at vi ikke sender ordrer til lande uden for EU.

 

Hvad er leveringstiden?

 

Leveringstiden afhænger af tilgængeligheden af produktet på lager. Hvert produkt har oplysninger om den estimerede leveringstid (du kan finde den i tabellen under knappen "TILFØJ TIL INDKØBSKURV"). Hvis en vare ikke er på lager, kan du ikke føje den til din indkøbskurv.

 

Vær opmærksom på, at vi arbejder fra mandag til fredag fra 8:00 til 17:00. Ordrer, der afgives i weekender og helligdage, kan tage lidt længere tid end normalt at behandle.

 

Hvordan kan jeg bruge gratis levering af min ordre?

 

Gratis levering gælder kun for ordrer, hvis leveringsadresse er i Polen. Hvis værdien af ordren overstiger grænsen, som gør det muligt for at have gratis levering, reducerer systemet automatisk omkostningerne ved levering af ordren til 0 PLN.

 

Vil jeg blive informeret, når min ordre ankommer?

 

Når du har gennemført ordren, informerer vi dig om forsendelsen af pakken og den omtrentlige leveringstid. Du modtager oplysningerne på den angivne e-mail-adresse og telefonnummer.

 

Kan jeg kontrollere indholdet af pakken, før jeg betaler kureren?

 

Ordrer leveres af et eksternt firma. Kureren tillader dig ikke at åbne pakken, før du betaler gebyret, fordi hans pligt kun er at levere pakken intakt til den angivne adresse.

 

Er din pakke beskadiget? Åbn den i nærværelse af en kurér efter betalingen og bekræftelsen af modtagelsen. Hvis du finder beskadigede produkter i pakken, modtager du en tilbagebetaling eller en mulighed for at bytte produkterne til nye. I tilfælde af uoverensstemmelser udarbejder kureren en skadesrapport, som er grundlaget for klagen.

 

Kan pakken sendes til en anden adresse end den, der blev angivet ved registrering af kontoen?

 

Ja, pakken kan sendes til en anden adresse. Når du afgiver en ordre, indlæser systemet automatisk de adressedata, der blev angivet under kontoregistrering. Hvis du ønsker at afhente din pakke på en anden adresse, skal du blot indtaste en ny leveringsadresse, når du bestiller.

 

Kan jeg lave en aftale med kureren om et bestemt afhentningstidspunkt?

 

Du kan ikke lave en aftale med kureren om et bestemt afhentningstidspunkt, når du afgiver ordren. Kurerer leverer pakker fra kl. 9.00 til 17.00. Nogle kurerer kan forsøge at kontakte dig telefonisk for at diskutere leveringsdetaljer.

Derefter har du en chance for at bede om en bestemt leveringstid.

 

Hvad sker der med min pakke, hvis kureren ikke finder mig på den angivne leveringsadresse?



Hvis kureren ikke finder dig på den angivne leveringsadresse, går pakken til DPD-afhentningsstedet, hvor den venter på dig i 3 dage. Efter dette tidspunkt vender pakken tilbage til os.



Hvordan ændrer jeg leveringsdatoen for min ordre?



Hvis du ikke er hjemme eller af en anden grund ikke kan afhente pakken fra kureren på den angivne adresse på leveringsdagen, kan du ændre leveringsdatoen på DPD-webstedet.