check Gratis forsendelse fra 956,00 kr.
check Returnering op til 14 dage
check Betal om 30 dage
check Engroshandel - B2B

Ordrer

Hvordan afgiver man en ordre i onlinebutikken?

 

  1. Ved siden af ​​hvert produkt finder du en stor orange knap "TILFØJ TIL INDKØBSKURV". Klik på den for at tilføje det valgte produkt til indkøbskurven.

  2. Efter at have tilføjet produktet til indkøbskurven, vil du blive spurgt, om du fortsætter med at handle ("Fortsæt med at handle") eller om du vil gå videre til kassen ("Bestil").

  3. Efter at have valgt "Bestil" mulighed, vil du blive ført til indkøbskurven.

  4. Hvis du ønsker at bestille mere end et stykke af et udvalgt produkt, kan du øge dets antal i indkøbskurven eller på produktkortet.

  5. Hvis du har en rabatkode, skal du indtaste den i feltet, der vises, efter du har klikket på plustegnet i afsnittet "Jeg har en rabatkode".

  6. Klik på knappen "LEVERING OG BETALING" for at gå til den sektion, hvor du kan vælge betalings- og leveringsmetode.

  7. Hvis du ikke er logget ind, kommer du til login-siden. Her kan du logge ind på din konto, oprette en ny konto eller vælge "SHOPPING UDEN REGISTRERING". Vi anbefaler at logge ind på din konto eller oprette en ny konto, hvis dette er dit første køb i vores butik. Med din konto får du adgang til din ordrehistorik, så du kan foretage dine næste køb endnu hurtigere!

  8. Vælg betalingsmetode og leveringsmetode.

  9. I sidste trin skal du klikke på "LEVERING OG BETALING". Herefter vil du se information om, at ordren er accepteret til behandling dit. Du vil også få dit ordrenummer, som er værd at huske.

 

Hvordan afgiver man en bestilling via telefon?

 

Vores specialister venter på dig på +48 17 247 22 20 fra mandag til fredag ​​fra 8:00 til 17:00. Vil du bestille telefonisk? Det er meget enkelt og tager dig ikke mere end et par minutter. Se, hvordan du forbereder dig til telefonindkøb.

 

  1. Forbered dine data:

  • Kontaktnummer (du skal bruge det for at kontakte kureren).

  • Email adresse.

  • Leveringsadresse (by, postnummer og gade).

  • Mærke og model af motorcyklen (takket være dem vil vi vælge produkter til dig hurtigere).

  1. Forbered produkt-id'erne - inden du kontakter vores specialister per telefon, er det værd at tjekke ID'et på de produkter, du vil bestille. Dette vil forkorte bestillingstiden til et minimum, takket være hvilket vi vil levere produkterne til dig endnu hurtigere. Du finder produkt-id'er i vores netbutik. Se, hvor du kan finde produkt-id'er.

 

Hvis du har en kinesisk scooter eller quad, så mål omhyggeligt den del, du ønsker at

bestille og angiv dimensionerne til vores specialist. Kan du holde denne del i hånden, mens du taler? Fantastisk, dette vil give os mulighed for at vælge det bedste produkt til dig!

 

  1. Ring på +48 17 247 22 20, tryk på "1" på tastaturet for at oprette forbindelse til vores telefonbestillingsafdelingen og give specialisten ID’er på de produkter, du ønsker at bestille.

 

Vær opmærksom på, at i løbet af motorcykelsæsonen kan den nødvendige tid til at kontakte en specialist være længere end normalt. Vi opfordrer dig til at bestille i onlinebutikken (se hvor enkelt og hurtigt det er!). Se hvordan du bestiller i onlinebutikken.

 

Skal jeg have en konto for at afgive en ordre i onlinebutikken?

 

Nej, du behøver ikke at have en konto for at afgive en ordre i netbutikken, men vi opfordrer dig til at oprette én. Kontoen er gratis, og det tager kun et øjeblik at oprette den. Takket være det får du adgang til din ordrehistorik og foretager efterfølgende køb i vores butik hurtigere.

 

Er alle produkter fra butikken tilgængelige?

 

For hvert produkt finder du information om, hvorvidt vi har produktet på lager og den omtrentlige ordrebehandlingstid. Vores specialister vil kontakte dig, hvis ordrebehandlingstiden er længere end den, der er angivet på produktkortet.

 

Er produktpriserne angivet butikken aktuelle og endelige?

 

Ja, produktpriserne angivet i onlinebutikken er aktuelle bruttopriser og er endelige priser.

 

Hvor kan jeg finde mit ordrenummer på min kvittering?

 

Du finder dit ordrenummer under stregkoden nederst på din kvittering (se grafik nedenfor).

 

Hvor kan jeg finde ordrenummeret på fakturaen?

 

Du finder ordrenummeret på din faktura to steder: under stregkoden i øverste højre hjørne af fakturaen og under ordreoversigten i midten af ​​fakturaen til venstre (se grafikken nedenfor).

 

Hvorfor er produktet i min indkøbskurv udsolgt?

 

Produktet er først reserveret, når ordren er afgivet. Hvis det er meget populært, eller der er sidste stykker tilbage på lager, kan produktet være tilgængeligt, når du tilføjer det til din indkøbskurv, men ikke tilgængeligt, når du går videre til kassen. Vi opfordrer dig til at afslutte din ordre hurtigt for at sikre, at produktet er i dine hænder.

 

Hvilke dokumenter modtager jeg sammen med de bestilte produkter?

 

Vi vedlægger hver ordre en retur-/klageformular og en kvittering. Produkter, der kræver dette, inkluderer instruktioner og et garantibevis.